TwitterFacebookLinkedIn

Kom kennismaken

Pro Persona heeft een missie: ‘Met hart voor de zorg en verstand van behandelen, mensen met een psychische hulpvraag helpen.’ Dat doen wij met de cliënt en bij voorkeur in nauwe samenwerking met het netwerk van de cliënt en andere zorgverleners. Ons motto daarbij is: Het begint met aandachtig luisteren!’ Voor het Team Recruitment & Loopbaancoaching is dat niet anders. Ook wij luisteren aandachtig, naar onze collega’s en kandidaten. Want goede zorg bieden aan cliënten kan alleen, als medewerkers op de juiste plek én goed in hun vel zitten.

De juiste mensen op de juiste plek, daar streven wij naar.

Wij geloven dat als jij je talenten, ambities en behoeften met plezier gebruikt en blijft ontwikkelen, je het beste werk levert. Om jou hierin zo goed mogelijk te faciliteren, biedt Pro Persona (bij)scholingen, (zorg)inhoudelijke trainingen, E-learning en loopbaancoaching. Zo creëren wij gezamenlijk een professioneel en divers leerklimaat, met aandacht voor ieders talent. Pro Persona biedt de mogelijkheden, maar jij hebt zélf de regie om je loopbaan vorm te geven.

Ben jij benieuwd naar welke mogelijkheden Pro Persona (Connect), de Pompestichting en Kairos jou bieden? Kom kennismaken, wij luisteren graag naar jouw ambities onder het genot van een kop koffie, thee mag ook ;-)

Meer weten? Petra, Carry en Heleen vertellen jou graag meer!

Petra Crommelin richt zich als adviseur recruitment op de werving en selectie van hoger opgeleide medewerkers, zoals psychiaters, GZ- en klinisch psychologen | T: 06 - 25 66 10 53 | E: P.Crommelin@propersona.nl

Heleen Hogervorst richt zich als recruiter op de werving en selectie zorgmedewerkers en medewerkers corporate dienstverlening | Regio Midden: Arnhem, Ede, Lunteren | T: 06 -15 85 21 62 | E: H.hogervorst@propersona.nl

Carry Jaspers richt zich als recruiter op de werving en selectie zorgmedewerkers en medewerkers corporate dienstverlening. Regio Zuid: Nijmegen, Zeeland (NB) en Tiel |  T: 06 -50 08 36 09 | E: C.jaspers@propersona.nl