Werken aan veiligheid en herstel

Werken bij de Pompestichting betekent bijdragen aan de veiligheid van onze samenleving. Wij richten ons op het voorkomen van delicten en op het bieden van behandeling en zorg aan mensen, die als gevolg van psychische problemen in aanraking zijn gekomen of dreigen te komen met Justitie.

Werken bij de Pompestichting

Wij bieden veiligheid, behandeling en zorg aan mensen met psychiatrische problemen die met justitie in aanraking zijn geweest of dreigen te komen. Dit met als belangrijkste doel het beschermen van de maatschappij, voorkomen van herhaling en een veilige terugkeer in de samenleving.

Dit doen wij samen, eerlijk, open en altijd alert. Een belangrijke opdracht hierbij is het vinden van de juiste balans tussen veiligheid voor de maatschappij en kwaliteit van zorg.

Wij hebben het lef om te werken met een uitdagende doelgroep en kijken verder dan anderen.

Maak kennis
met onze collega’s