TwitterFacebookLinkedIn

Positief Werkgeverschap

De Pompestichting is een organisatie van mensen vóór mensen. Wij zijn een organisatie van mensen vóór mensen. Om onze missie te kunnen waarmaken hebben we mensen nodig met hart voor de zorg. Onze ambitie is om naar een HPO (High Performance Organization) organisatie te werken, samen met jou!

In HPO staat kwaliteit van management en medewerkers centraal. In HPO staat kwaliteit van management en medewerkers centraal. Om goede zorg te kunnen blijven geven en te kunnen voldoen aan alle veranderingen op het gebied van o.a. organisatie, registratie, digitalisatie en wetgeving, is het noodzakelijk dat je als professional continue blijft leren en je blijft ontwikkelen. Pro Persona hecht als wendbare organisatie aan het blijven trainen, opleiden en ontwikkelen van onze professionals. Om die reden biedt Pro Persona diverse ontwikkelingsmogelijkheden

Deskundigheidsbevordering
Om effectief te kunnen werken is kennis en deskundigheid, naast een patiëntgerichte attitude, van groot belang. De Pro Persona Groep als werkgever investeert daarom in deskundigheidsbevordering en biedt hier faciliteiten voor. Er is specifieke aandacht voor de beroepsgroep van de verpleegkundigen. Er zijn interne opleidingen rondom thema’s voor zorgverleners en ondersteuners en er is een gezamenlijk opleidingstraject voor het leidinggevende kader (Pro Persona Academie). Voor de inhoudelijke ontwikkeling van de zorg investeren we in zorgprogramma’s en toepasbaar wetenschappelijk onderzoek. Daarmee wordt de zorg beter en kunnen we prominente zorgprofessionals, de inhoudelijke boegbeelden, aan ons verbinden.